1- برای کاهش وزن حرکت دائمی

افرادی که پاهای شان را مرتب تکان می دهند و یا ایستادن را به نشستن ترجیح می ‏دهند و به طور کلی خیلی به اطراف حرکت می ‏کنند روزانه تا 350 کالری بیشتر از کسانی که مدام در حالت نشسته هستند، می ‏سوزانند که این مقدار چیزی در حدود 17 کیلوگرم در سال می شود.

2- برای کاهش وزن اغلب وعده‏های غذایی را زیر 400 کالری نگه دارید.

مطالعات بسیاری پیشنهاد می ‏دهند که بین وعده‏های غذایی خود فاصله‏ های مشخصی قرار دهید و حتی‏المقدر همگی را در یک اندازه تنظیم کنید. غذا خوردن در فواصل زمانی مشخص با:


تلگرام نیوز کاهش ,برای کاهش ,وعده‏های غذایی منبع

مشخصات

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش زغال دنیای من مدرسه شهید جلالی بنه گز سایت هواداران یاس | YasFans50.Ir زندگی برتر نیک ناز - خنده با طعمی متفاوت nawrte فرهام لعنت به عکسی که دوتاتون توش میخندین متنطلسممقلاص بنشین رفیقوم تادرددل بگویمgogogo معنی اهنگ کاش کور اویلایدیم فیلم مارا Mara 20 نماشا دانلود PDF جویامجد هفتم توراندرپسازباران متن اهنگ سلفی پارسالیپ اهنگسنهداداشمندهداداش کد پیشواز سعیداژدری