محل تبلیغات شما

 1- برای کاهش وزن حرکت دائمی

افرادی که پاهای شان را مرتب تکان می دهند و یا ایستادن را به نشستن ترجیح می ‏دهند و به طور کلی خیلی به اطراف حرکت می ‏کنند روزانه تا 350 کالری بیشتر از کسانی که مدام در حالت نشسته هستند، می ‏سوزانند که این مقدار چیزی در حدود 17 کیلوگرم در سال می شود.

2- برای کاهش وزن اغلب وعده‏های غذایی را زیر 400 کالری نگه دارید.

مطالعات بسیاری پیشنهاد می ‏دهند که بین وعده‏های غذایی خود فاصله‏ های مشخصی قرار دهید و حتی‏المقدر همگی را در یک اندازه تنظیم کنید. غذا خوردن در فواصل زمانی مشخص با:


تلگرام نیوز کاهش ,برای کاهش ,وعده‏های غذایی منبع

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
هیئت زنجیر زنان مسجد سقایان شهرستان اهر خبرگزاری اشکنان پرس خرید اینترنتی akhbar tecnolozh13 rooz nevesht haye man پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ایکس نایس ملودی سکوت مسافرت